U četvrtak, 08. decembra u Velikoj sali Opštine Sremski Karlovci, održan je drugi radni sastanak v.d. direktora Turističke organizacije Sremski Karlovci sa Karlovačkim vinarima i vinogradarima. Sastanku je prisustvovalo 11 proizvođača vina.

Tema pomenutog sastanka bila je uspostavljanje novog vinskog festivala, i određivanje datuma i imena manifestacije.

Svi prisutni vinari podržali su ideju organizovanja nove manifestacije u čast grožđa, vina i bermeta u Sremskim Karlovcima. Složili su se da je najprikladnije ime za novi festival „Karlovački dani vina i bermeta“. Usvojen je predlog v.d. direktora TOOSK-a Dejana Manojlovića da se manifestacija održi tokom prvomajskih praznika, kada su neradni dani i Sremske Karlovce posete mnogobrojni turisti i posetioci. Izneti su neki od predloga programskog sadržaja buduće manifestacije, kao što su novinarsko ocenjivanje najboljeg bermeta i izbor vinske kraljice.

Vinari su izneli i podržali ideju da finansijski učestvuju u manifestaciji kroz kupovinu sopstvenih izlagačkih štandova, koji bi bili jednoobrazni i koristili bi se i ubuduće na svim vinskim turističko-promotivnim manifestacijama. Takođe su se složili da se vino mora služiti isključivo u staklenim čašama, te stoga Turistička organizacija treba da kupi određenu količinu staklenih čaša koje će prodavati/izdavati na festivalu posetiocima.

Turistička organizacija Sremskih Karlovaca se obavezala da će za naredni radni sastanak pripremiti nekoliko predloga izgleda izlagačkog štanda, sa eventualnim cenovnim ponudama. Takođe, pokušaće se, u skladu sa formiranjem budžeta za narednu godinu, bliže odrediti i budžet za organizovanje manifestacije, a u skladu sa tim i koncept odnosno program samog festivala. Svi zajedno daće svoj doprinos promociji nove manifestacije u narednom periodu.

Zaključak sastanka je da su svi prisutni pokazali visok nivo motivisanosti i spremnosti na zajedničku saradnju, kako međusobno tako i sa Turističkom organizacijom, u cilju da se turistička ponuda Sremskih Karlovaca na ovaj način unapredi i obogati, a vinarima pruži prilika za veću promociju i prodaju.