На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС“, број:16/2018) и Решења председника Општине Сремски Карловци, број: 020-32/2019 – IV од 24.10.2019. године, Комисија за давање у закуп непокретности у јавној својини Општине Сремски Карловци доноси
ОДЛУКУ
О ОБЈАВЉИВАЊУ ОГЛАСА ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА
и објављује
О Г Л А С
ЗА ПРИКУПЉАЊЕ ПИСМЕНИХ ПОНУДА
ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА
- Општина Сремски Карловци објављује Оглас за прикупљање писмених понуда за давање у закуп пословног простора – Комплекс „Видиковац“ у Сремским Карловцима.
Пословни простор се састоји од дела под објектом и дела ван објекта:
Део под објектом:
- Кафе покривени део – 84 m²
- Шанк – 19 m²
- Кухиња и тоалет за особље – 8 m²
- Магацин – 6 m²
- Тоалет за госте – 28 m²
- Тераса са степеништем – 61 m²
Део ван објекта:
- Прилазно степениште са одмориштима – 282 m²
- Амфитеатар са седиштима – 142 m²
- Плато са крстом – 84 m²
- Централни и прилазни плато – 323 m²
- Пословни простор се даје у закуп за обављање угоститељске делатности, уз могућност организовања културних програма.
- Пословни простор се даје у закуп на период од 5 година.
- Почетна цена месечне закупнине је 18.000,00 динара.
- Пословни простор се даје у закуп у виђеном стању, те се закупац не може позивати на његове физичке недостатке. Обилазак пословног простора може се извршити уз претходну најаву.
- Све текуће трошкове који настану по основу закупа пословног простора (трошкови за струју, воду, грејање, као и трошкови текућег одржавања објекта) сносиће закупац.
- Пословни простор се не може давати у подзакуп.
- Право учешћа у поступку имају правна лица и предузетници који доставе уредне пријавеу року од 15 дана од дана објављивања огласа.
Пријава, односно писмена понуда, треба да садржи:
за ПРАВНА ЛИЦА – извод из привредног регистра (АПР) не старији од месец дана, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ и уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке;
за ПРЕДУЗЕТНИКЕ – извод из привредног регистра (АПР) не старији од месец дана, копију потврде о извршеном евидентирању за ПДВ (уколико је у систему ПДВ-а), уговор о отварању и вођењу рачуна код пословне банке и фотокопију личне карте.
Формулар пријаве може се преузети сваког радног дана у Пријемној канцеларији Општинске управе Општине Сремски Карловци или на интернет страници Општине www.sremski-karlovci.org.rs.
- Понуђачи су дужни да уз пријаву доставе доказ о уплати депозита у износу од 10.000,00 динара, који се уплаћује лично у Одељењу за буџет и привреду општинске управе Општине Сремски Карловци.
Депозит за учешће биће враћен понуђачима, осим оном који је дао најповољнију понуду, у року од 30 (тридесет) дана од дана отварања писмених понуда. Оном понуђачу који да најповољнију понуду, депозит ће бити урачунат у месечну закупнину.
Уколико подносилац писмене понуде који буде изабран за најповољнијег понуђача не закључи уговор о закупу, губи право на враћање депозита.
- Писмена понуда се подноси у затвореној коверти на адресу Општина Сремски Карловци, Трг Бранка Радичевића број 1, Комисија за давање у закуп непокретности у јавној својини Општине Сремски Карловци, са напоменом „НЕ ОТВАРАТИ“. Понуде се подносе препорученом поштанском пошиљком или се могу предати у Пријемној канцеларији Општинске управе Општине Сремски Карловци.
- Неблаговремене, односно неуредне понуде биће одбачене.
- Отварање понуда биће у просторијама Општине Сремски Карловци, Трг Бранка Радичевића број 1, дана 28.11.2019. године у 11,00 часова.
Комисија за давање у закуп непокретности у јавној својини Општине Сремски Карловци