Руководилац Одељења: Љиљана Вајагић
Контакт: 021/685-3043
е-маил: budzet@sremski-karlovci.org.rs
Одељење за финансије и буџет обавља следеће послове:
-
-
– послове буџета и трезора Општине; послове израде нацрта буџета општине уз поштовање система јединствене буџетске класификације укључујући и програмску; припремање и достављање корисницима буџета упутства за припрему буџета са основним економским смерницама, као основом за израду предлога финансијских планова буџетских корисника, описом планиране политике, проценом прихода и примања и расхода и издатака, обимом средстава који може да садржи предлог финансијског плана буџетског корисника, поступком и динамиком припреме буџета
- – старање о поштовању календара буџета локалне власти; анализирање предлога финансијских планова буџетских корисника и контрола њихове усаглашености са упутством
- – припремање нацрта одлуке о измени и допуни буџета (ребаланса)
- – израда предлога решења о привременом финансирању;
- – обавештавање буџетских корисника о одобреним расположивим апропријацијама;
- – припремање и утврђивање тромесечне, месечне и шестомесечне квоте;
- – разматрање захтева за измену квоте;
- – предлагање одлуке о привременој обустави извршења буџета буџетским корисницима;
- – разматрање предлога Плана извршења буџета;
- – доношење одлуке о измени Плана извршења буџета;
- – разматрање захтева за преузимање обавеза;
- – доношење решења о одборавању преусмеравања апропријација;
- – припремање нацрта решења о одобрењу средстава из текуће и сталне буџетске резерве;
- – отварање консолидованог рачуна трезора за динарска и девизна средства, подрачуна динарских и девизних средстава корисника јавнихсредстава и посебних наменских динарских рачуна корисника јавних средстава и осталих правних лицима и других субјеката који не припадају јавном сектору и који нису укључени у консолидовани рачун трезора;
- – ближе уређивање начина коришћења средстава са подрачуна КРТ-а;
- – извештавање о коришћењу средстава општине;
- – старање о пласирању слободних новчаних средстава и обавештавање Управе за трезор;
- – припремање захтева Министарству финансија за одобрење фискалног дефицита изнад 10% прихода општине у текућој години са детаљним образложењем оправданости инвестиција због којих настаје прекорачење;
- – анализу дугорочне одрживости дуга општине;
- – вођење главне књиге трезора и осталих пословних књига са посебном евиденцијом за сваког директног и индиректног корисника буџетских средстава;
- – вођење помоћних књига;
- – припремање пројекције и праћење прилива прихода и извршења расхода на консолидованом рачуну буџета;
- – управљање готовином;
- – примање, завођење и контрола захтева за плаћање и трансфер средстава и захтеве за плате;
- – управљање информационим системом у области финансија;
- – израду периодичних извештаја и завршног рачуна консолидованог рачуна трезора;
- – усаглашавање пословних књига са корисницима буџета, Управом за трезор и добављачима; припремање и извршавање плаћања;
- – вршење мониторинга и евалуације финансијских планова по програмској методологији;
- – управљање имовином (вођење евиденција о основним средствима и пословном простору;
- – вршење интерних контролних поступка;
- – обављање припремних радњи и других послова за спровођење прописа којима се уређује област финансирања општине;
- – припремање нацрта аката којим се утврђују стопе изворних прихода, као и начин и мерила за одређивање висине локалних такси и накнада и других изворних локалних прихода и припрема симулација и модела по појединим групама обвезника на основу предложеног нацрта;
- – организовање јавне расправе и друге облике учешћа јавности у поступку припреме нацрта аката локалних изворних прихода. Припрема предлоге аката које доноси органи Општине, а који се односе на извршење буџета;
-